Diverse

Cinci idei de continut pentru blogul tau de moda

Din fericire, exista o multime de idei de continut pentru un blog de moda, dar diferentierea fata de alte bloguri dintr-un sector cu o oferta mare depinde de diversitatea, gustul si succesul acestuia.

In cadrul strategiei de inbound marketing, planificarea corecta a continutului este esentiala si cu atat mai mult intr-un blog de moda. Nu doar continutul trebuie sa fie atractiv si interesant individual, dar intregul blog trebuie sa creeze un corp care sa intereseze cititorul si sa-l faca sa revina pe paginile tale, devenind o sursa de informatii si sfaturi.

Cinci idei de continut pentru blogul tau de moda

Sa vedem o parte din continutul pe care ar trebui sa-l comutati pe blogul dvs. Nu uitati ca diversitatea este primordiala. Daca cititorul detecteaza ca toate continuturile au aceleasi ca abordare, tema sau ton, blogul va fi plictisitor.

1. Stiri de moda

Incercati sa nu concentrati totul asupra produsului dvs. Moda te hraneste constant cu noutati; podiumurile, tendintele, prezentarile de branduri sau oameni celebri pe care firmele le iau drept imagine de marca sunt subiecte care intereseaza mereu un cititor pasionat de moda.

In acelasi timp, prezentarea stirilor ofera o imagine de blog dinamic, iar daca ceva caracterizeaza moda, acesta este dinamism. Blogul tau trebuie sa transmita sentimentul ca prin informatiile sale cititorul va fi la curent cu tot ce se intampla in moda si ultimele sale tendinte.

2. Sfaturi pentru colaboratori

A avea postari scrise de oaspeti este intotdeauna ceva proaspat si atractiv. Asigurati-va ca acesti colaboratori sunt  influenceri  cu reputatie si veti avea garantat un aflux de trafic pe site-ul dvs. care va va asigura un numar bun de conversii.

3. Continut cu recenzii sau comparatii de produse

Informatiile despre produse sunt foarte importante si functioneaza mai ales bine in domeniul cosmeticelor, tratamentelor de infrumusetare si ingrijirii pielii, desi pot fi aplicate in multe alte domenii.

Comparatiile arunca o lumina esentiala pentru cei care sunt interesati de un anumit produs, dar necesita sfatul expertilor care au incercat diferitele alternative si au stabilit calitatea acestora.

4. Teme cu texte legate

Aceasta este o piesa fundamentala in strategia dumneavoastra . O tema precum combinatia de accesorii merge mult. Atat de mult incat ar fi neproductiv sa-l dezvolt intr-o singura postare foarte lunga si ar pierde caracteristica de a fi la zi. Nici continutul excesiv de lung nu este cel mai potrivit.

Cu toate acestea, o serie de postari si infografice inlantuite  nu numai ca este mult mai atractiva si mentine asteptarea lead-ului,  dar va permite si sa stabiliti o serie de link-uri interne catre articole conexe, care este principiul contextualizarii care favorizeaza pozitionarea semantica.

5. Liste si compilatii

Sunt, de asemenea,  postari fantastice pentru a favoriza contextualizarea si pot fi folosite pentru a dezvolta o strategie  de construire a linkurilor, care favorizeaza schimbul de link-uri intre cei responsabili de produsele care sunt citate in liste si propriul blog.

Continutul informativ este de mare valoare, deoarece tinta  sau lead-ul  va gasi in el o lista mai mult sau mai putin extinsa de produse, cu o trecere in revista a calitatilor acestora si o directie catre descrieri mai ample.

Daca blogul dvs. a dezvoltat deja o tema cu postari cu fire de discutie, aceste liste pot servi si ca scripturi sau indexuri care indica continutul propriului blog.

Importanta acestor idei de continut pentru blogul tau de moda

Crearea de continut pentru blogurile de moda este axa fundamentala a marketingului afacerii tale, fie ca este vorba despre propriul tau blog, un brand sau un magazin onlineDar continuturile trebuie sa fie bine studiate in temele lor si perfect scrise si revizuite.

Trebuie sa diferentiezi o postare de un articol destinat a fi publicat intr-o revista conventionala. Continutul digital nu are doar functia de a informa, ci trebuie sa fie optimizat pentru a va pozitiona , pe de o parte, si a fi usor partajat pe retelele de socializare de catre utilizatori, dand nastere la interactiuni, comentarii si dezvoltarea vietii comunitatii care este construit in jurul marcii dvs.

Pe scurt, continutul unui blog dedicat modei trebuie sa fie ceva interesant, util si variat, capabil sa combine atractivitatea necesara pentru a atrage noi utilizatori catre pagina ta, cu informatii rafinate si coerente in ansamblu, care sa genereze implicare  si sa ii faca sa participe.

Va incurajam sa implementati aceste idei de continut pentru blogul dvs. de moda prin Lowpost Active, serviciul care va permite sa automatizati crearea de continut cu cel mai bun raport calitate/pret de pe piata.